Normalt levererar vi dina varor inom 2-6 arbetsdagar från att du har mottagit din orderbekräftelse. Under högsäsong, vid kampanjer när många handlar via våra butiker eller om en specifik produkt nyligen varit slut i lager, så kan leveransen dröja lite längre.
Vem leverar min vara?
Beställningarna levereras med PostNord till din brevlåda eller ditt närmaste utlämningsställe. Om ett paket skall lösas ut, så ska du göra det inom den tid som anges i aviseringen. Paket som skickas till utlämningsställe hämtas normalt ut personligen med giltig legitimation.
Avisering kan ske via e-post, vanlig post samt om du lämnat mobilnummer, även via telefonsamtal eller SMS eller direkt i appen. För ej utlösta paket förebehåller vi oss rätten att ta ut en avgift för att täcka eventuella extra kostnader.
Undantag eller fel
I undantagsfall förekommer det att speditören inte har daglig utkörning av paket till vissa paketombud, vilket innebär att leveranstiden kan förlängas något. Detta gäller framförallt ombud i mindre befolkade områden men även leveranser som kräver sjöfart och andra transportmedel.
En produkt som är felaktigt expedierad bör anmälas snarast till iSecrets AB. Om en vara mot förmodan skulle vara felexpedierad, skadad eller felaktig åtar vi oss alltid att kostnadsfritt avhjälpa felet.
En produkt som är felaktigt expedierad bör anmälas snarast till oss. Om en vara mot förmodan skulle vara felexpedierad, skadad eller felaktig åtar vi oss alltid att kostnadsfritt avhjälpa felet.
Du har alltid rätt att avbeställa ditt köp utan extra kostnad vid eventuell försening mot utlovad leveranstidpunkt. Om vi får kännedom om leveransförseningar av din order kontaktar vi dig omgående via e-post eller telefon.
Vid utebliven leverans ombedes du att kontakta oss direkt via vårt kontaktformulär. Du hittar en direktlänk till formuläret längst ner på sidan!